V případě optimalizace e-shopů je dobré se zaměřit na několik dalších prvků.
Toto platí hlavně v případě, že neprodáváte vlastní produkt. Pokud prodáváte vlastní, nic jiného Vám nezbývá.
Výrobce Vám ke každému produktu v „ideálním“ případě dodá sadu fotek, popisek a technické parametry. Zkrátka informace, které najdete na každém e-shopu, který bude tento produkt také prodávat. Pokud chcete být vidět, ať už ve vyhledávačích nebo mezi lidmi, musíte se odlišit.
Zkrátka nabídnout zákazníkům něco navíc – konkurovat cenou je cesta do pekel.
Přidejte k oficiálnímu popisku svůj vlastní shrnující odstavec. Vyfoťte vlastní zajímavé fotky. Nahrajte k produktu vlastní videorecenzi, nechejte tvořit obsah i návštěvníky a dovolte jim popsat vlastní zkušenosti.
Zkrátka každé stránce s produktem věnujte tolik úsilí, jako jste věnovali například úvodní stránce.
U produktů se vám, ať se budete snažit sebevíc, nepodaří pokrýt všechna klíčová slova – v opačném případě budou popisky produktů tak dlouhé, že je nikdo nebude číst, což taky není dobře.
Zajímavou možností je začít psát magazín o Vaší značce a produktech. Ve více či méně pravidelných článcích můžete potřebná klíčová slova doplnit a navíc dostanete „pár bodů“ i za zpětné tématické odkazy vedoucí na Váš e-shop.
Koncem roku 2013 jsme pro Vás připravili celou příručku zabývající se plánováním, vytvořením a správou e-shopu. Najdete ji na adrese eshop.estranky.cz.
Vytisknuto ze stránek www.seo.estranky.cz
© 2014 eStránky.cz