Jak na SEO > Co je to SEO? > Návštěvníci vs. vyhledávače
Návštěvníci vs. vyhledávače
Jasně. Návštěvníci, vyhledávače. Nepřítel mého nepřítele je můj přítel. Zapomeňte na to. Vaše stránky naopak musí zapadnout do trojúhelníku jako třetí strana mezi návštěvníky a vyhledávači.
Za každým vyhledávačem stojí tým lidí, který se snaží pomoci návštěvníkům najít co nejužitečnější stránku k tomu, co právě hledají. Snaží se roboty naučit poznat, které stránky jsou pro hledající přínosné a které naopak vůbec nezobrazí. K tomu si vytvořili nějakou stupnici hodnocení stránek. U Googlu je to Pagerank, u Seznamu potom SRank.
Hodnocení vyhledávačů
Žádný smrtelník nezná přesný vzorec, který je pro výpočet hodnocení použit. Možná i proto je velkou skupinou lidí SEO chápáno jako nějaká magie. Ale není! I když nevíme, co má přesně jaký vliv, na základě různých testování, doporučení vyhledávačů a vlastních zkušeností můžeme kvalitu stránek více či méně ovlivnit.
Jak to ten vyhledávač jako pozná?
- Tématický obsah - Mějte web plný informací o tématu, kterého se týká. Opět ale myslete na návštěvníka, ne na vyhledávače. Co bude návštěvníka skutečně zajímat? Bude chtít číst dlouhé odstavce, nebo bude radši za stručné vysvětlení?
- Zpětné odkazy - Když budou na Vaši stránku lidé odkazovat, je velká pravděpodobnost, že jde o zajímavý obsah. Máte 100% vyhráno, když půjde opravdu o tak zajímavý obsah, že jej budou lidé sami sdílet. Pokud takové štěstí nemáte, budete muset o odkazy poprosit.
- Kvalita stránek - V tomto případě jde o to, jestli jsou stránky dobře postavené, obsahují funkční odkazy, nejsou na nich zásadní chyby a podobně. V případě eStránek.cz ale můžete být klidní, tuto práci děláme převážně za vás.
Následující část ››
‹‹ Předchozí část
Založte si vlastní web u eStránek.cz
a zkuste ho 30 dní zdarma
Vytisknuto ze stránek www.seo.estranky.cz
© 2014 eStránky.cz